reklama

Foto úlovky

... minerálka pre palmy ... mravce v jogurte ... ako sme tlačili trolejbus ... skokanský mostík pre autá

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Viackrát sa mi stalo, že som si v nejakej situácii povedala: „Škoda, že so sebou nemám foťák“. Napríklad, keď som sa začiatkom jesene vracala z dunajskej hrádze a práve zapadalo slnko. Obloha horela všetkými odtieňmi červenej, oranžovej a žltej, slnko bolo krvavočervené... nádhera. Alebo keď po pešej zóne v Bratislave chodila krásavica bez sukne – mala iba nohavičky a sukňu si len tak ledabolo niesla v ruke – dúfam, že tú stávku vyhrala :-). Alebo keď si jeden holub myslel, že mu dám na chodníku prednosť, nedala som, a tak pred mojou topánkou v poslednej chvíli zabrzdil, na mokrom chodníku dostal šmyk a skoro spadol na zadok. Tento okamih by sa mi ale asi aj tak nepodarilo odfotiť. Taká rýchla nie som :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak kvôli takýmto a ešte ďalším iným situáciám som už dávnejšie začala so sebou v taške nosiť aj fotoaparát. Taký obyčajný, žiadne delo, fotky ukladá po starom – na film. Ale stačí na to, aby som si zachytila zvláštne, krásne, výnimočné alebo vtipné okamihy života okolo mňa. Tu je zopár úlovkov: Minerálka pre palmy

Táto fotka je z Bardejovských Kúpeľov, kde je výborná liečivá voda, ktorá pomáha hlavne pri chorobách tráviaceho traktu. Ale iba ľudského! Kvetinky a palmy sa tam radšej nepokúšajte takto liečiť.


Mravce v jogurte

Na tomto billboarde nie je na prvý pohľad nič zvláštne. Až na tie dve čierne škvrny v pohári. Čo to je? To iba nejaký kreatívny vtipálek dokreslil do pohára s jogurtovým mliekom dva topiace sa mravce. Ten vpravo má na mále, trčí mu už iba zadoček.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Detail:


Ako sme tlačili trolejbus

Táto fotka je stará iba tri týždne. Nášmu trolejbusu spadli „tykadlá“. Vodič sa to snažil dať do poriadku, pomáhal mu aj kolega z trolejbusu, ktorý zastal za nami a nemohol prejsť, ale keď sme v nehybnom trolejbuse sedeli už päť minút a nič, vrátil sa dovnútra a oznámil nám, že jedna z palíc sa nedá vrátiť na lanko, lebo nedočiahne. A potom, viac-menej iba pre seba, dodal: „Iba ak by ste ma potlačili pár metrov dopredu“. Nebrali sme to vážne a začali sme vystupovať, že pôjdeme pešo. A tam sme videli, že vodič z toho druhého trolejbusu sa oprel o náš a snažil sa ho tlačiť. Hneď sa k nemu pridalo pár chlapov z nášho trolejbusu a ja som rýchlo vytiahla foťák a cvak. Práve včas, lebo celá záchranná akcia netrvala ani 10 sekúnd. Trolejbus sa posunul, náš šofér vrátil tykadlo na miesto, my sme nastúpili a išlo sa ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skokanský mostík pre autá

Toto je dosť bežná značka v prímorských oblastiach. Ale moja prvá myšlienka, keď som ju prvýkrát uvidela (v Írsku), bola: skokanský mostík pre autá.

Martina Kravčíková

Martina Kravčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

aprílové dieťa, model 77, vychodňarka žijúca a pracujúca v hlavnom meste siedmy rok Zoznam autorových rubrík:  Na cestáchFotkyKnihomoľSúkromnéVarímNezaradenéZo života

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu